آزمایشگاه ضد دوپینگ لندن محل برگزاری بازیهای المپیک تابستان آینده، به مرحله بهره برداری رسید. این آزمایشگاه مجهز به فناوریهای پیشرفته، توانایی دارد تا درطول برگزاری بازیهای المپیک روزانه چهارصد تست دوپینگ را بررسی کند.

کری اوکالاگان یکی از مسئولان این مرکز درمورد برگزاری رقابتهای المپیک گفت:“حمایت از فعالیتهای ضد دوپینگی دربازیهای المپیک و پاراالمپیک اهمیت بسیار زیادی دارد. کاری که ما می کنیم پاسداری از کل و تمامیت این بازیهاست. تنها درعرض شش هفته شاهد برگزاری بیش از شش هزار بازی خواهیم بود. وضعیت خاصی است که سرعت و دقت بالایی را می طلبد.”

این آزمایشگاه که در زمینی به مساحت هفده زمین تنیس احداث شده، توانایی دارد طی هفت روز هفته و بصورت شبانه روزی خدمات ارائه کند.

مسئولان برگزاری این بازیها با سرمایه گذاری زیاد در تجهیز این مرکز آزمایشگاهی درصدد پیشگیری ازتخلفات احتمالی ورزشکاران و فراهم کردن زمینه یک رقابت سالمتر و عادلانه تر هستند.

[FMP poster=”http://thestyle.ir/wp-content/uploads/2012/06/anti-doping-olympics-_thumb2.jpg” width=”550″]http://thestyle.ir/wp-content/uploads/2012/07/anti-doping-olympics-.flv[/FMP]